Informacija apie OBO įmonių grupės Pranešėjų apsaugos sistemą

OBO įmonių grupė siekia vykdyti savo veiklą laikydamasi aukščiausių etikos standartų bei visų teisės aktų reikalavimų. Todėl bet koks OBO įmonių grupės Etikos (elgesio) kodekso pažeidimas bus itin rimtai vertinamas.

OBO įmonių grupės naudojama Pranešėjų apsaugos sistema yra skirta padėti OBO įmonių grupės darbuotojams, vadovams, verslo partneriams, klientams, tiekėjams ir kitiems asmenims, taip pat visiems galimai suinteresuotiems asmenims (t. y. visiems fiziniams asmenims) atpažinti, konstatuoti bei pašalinti OBO įmonių grupėje padarytą galimą pažeidimą ir suteikti saugų kanalą pranešimui apie jį pateikti nebijant sulaukti atsakomųjų veiksmų ir tokiu būdu gerinti OBO įmonių grupėje atitikties ir informavimo apie pažeidimus kultūrą.

Apie neteisėtą, neetišką ar antiįstatyminį elgesį arba elgesį, kuriuo pažeidžiamos OBO įmonių grupės Etikos (elgesio) kodekso normos, ir kurio darbuotojas ar atitinkamas asmuo neturi galimybės pats sustabdyti, reikėtų pranešti OBO įmonių grupės paskirtam kontaktiniam asmeniui. Tačiau Pranešėjų apsaugos sistema nėra skirta skųstis dėl kitų darbuotojų veiksmų ar juos smerkti.

Pranešėjų apsaugos sistema leidžia gauti ir tvarkyti pranešimus, taip pat apsaugoti pranešėjus bei juos palaikančius asmenis nuo su tuo susijusių atsakomųjų veiksmų. Pranešėjų apsaugos sistema nėra skirta bendro pobūdžio skundams, visų pirma, bendro pobūdžio paklausimams pateikti. Pastaruoju atveju reikėtų kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo padalinį:

Contact

Vokietijoje skundai pagal Vokietijos įstatymą dėl prievolių vykdyti įmonių deramą tikrinimą siekiant užkirsti kelią žmogaus teisių pažeidimams tiekimo grandinėse (vok. LKSG) turėtų būti teikiami šiuo el. pašto adresu: supplychain.complaintsnoSpam@obo.de.

Pranešimas turėtų būti teikiamas tik tuo atveju, jei pranešėjas yra nuoširdžiai įsitikinęs, kad jo pranešama informacija yra teisinga. Laikoma, kad pranešėjas elgiasi nesąžiningai, jei jis žino, kad jo pranešama informacija nėra teisinga. Kilus abejonių, informacija turi būti pateikiama ne kaip faktai, o tik kaip kitų asmenų prielaidos, vertinimai ar pareiškimai.  

Pranešimus pranešėjai gali pateikti vienam iš kompetentingų asmenų šiais nurodytais kontaktiniais duomenimis:

Laimonas Dedura
Generalinis direktorius
UAB „OBO Bettermann“
Lietuva
Jankiškių g. 52 02300 Vilnius,
El. paštas: dedura.laimonasnoSpam@obo.lt
Tel.: +370 52329506

arba,

Dr. Marcell Péter Helyes
OBO Bettermann Group of Companies 
Compliance Officer International 
Telephone: +36 (0)29 349-750 
compliancenoSpam@obo.de or helyes.marcellnoSpam@obo.hu

Informacijos apie pažeidimus nėra reikalaujama pateikti kuria nors konkrečia forma ar kalba. Informaciją apie pažeidimus pranešėjas gali pateikti savo šalies gimtąja kalba; kompetentingas asmuo privalo užtikrinti pranešimo vertimą ir bendravimą pranešėjo gimtąja kalba. Pranešimai visų pirma gali būti pateikiami asmeniškai, telefonu, raštu arba užpildant nustatytą formą (ir siunčiant ją, pvz., paštu arba el. paštu). Procedūros supaprastinimo tikslais rekomenduojame pranešimus teikti elektroniniu paštu. Siekiant užtikrinti paštu siunčiamų pranešimų konfidencialumą jų tvarkymo metu, prašome pridėti prie adreso prierašą „KONFIDENCIALU - OBO įmonių grupės pranešimai“. Pranešimą taip galima pateikti ir anonimiškai.

OBO įmonių grupė vykdo savo įsipareigojimus pagal galiojančius duomenų apsaugos įstatymus, įskaitant Reglamentą (ES) 2016/679 (BDAR) ir jį įgyvendinančius nacionalinius įstatymus, todėl visą informaciją apie pažeidimus (nepriklausomai nuo to, ar jie pasitvirtina) tvarko laikydamasi ypatingo konfidencialumo ir galiojančių įstatymų numatytų duomenų apsaugos reikalavimų.

Daugiau informacijos apie Pranešėjų apsaugos sistemą rasite OBO įmonių grupės Pranešėjų apsaugos politikoje

Iš anksto dėkojame už jūsų pastabas.

OBO įmonių grupės Pranešėjų apsaugos padalinys  

Policy and Attachments